Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 6. september 2011

Jeg setter en knapp på høsten!

KNAPPER!


Siden jeg var liten og begynte å gå på oppdagelsestur
 i bestemors kister og på loppemarkeder,
har jeg samlet på disse nydelige små tingene vi kaller knapper.
GODTERI, SPØR DU MEG!
Jeg bruker knapper på mange av tingene jeg lager, de kan spille en funksjonell rolle, eller bare være dekor.Du kan bruke knapper i smykker, på klær, puter og vesker, eller på kosedyr og dukker,
uendelig mange muligheter!
 I dette tilfellet danner alle knappene en dekorativ flate.


Noen av de kjedeligste knappene er de brune små bestefar hadde til å kneppe bukseselene fast i buksa med. Disse fikk følge av brune kåpeknapper og sammen fikk de nytt liv på et redesignet skjørt.



Utgangspunktet var et alt for lite skjørt funnet på marked, men fargen var nydelig sjokoladebrun, og kvaliteten den beste ull.
Måtte bare ha det!
For å få plass til meg,
felte jeg inn et rustfarget felt midt bak.
Sydde så på alle de brune knappene fra samlingen min!
ET BLIKKFANG!


Matchende sko er også fint...
Til og med med knapper.
ECCO 2011

Foto: Ella og Kristin

1 kommentar:

  1. Herlig Kristin!
    Fint skjørt! Du er full av ideer du!
    Ja, og jeg har da sett noe av den fine knappesamlinga di: Den er STOR! :-)
    And you also know i love your shoes....
    <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin