Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

søndag 13. mai 2012

Redesign hos storebror.

ELEGANTE KREATUR!


Hos bror og hans samboer er det mest av alt HJERTEROM,
men også MANGE rom og høyt under taket...
I årenes løp har jeg laget mye til disse guttene,
noe fra "Kristins røde tråd" ligger under juletreet nesten hvert år!
Her skal dere få se et lite knippe:


 Selskinnskåpen til min svigermor varmer i sofakroken her nå.
Selskinnet passer til den stramme maskuline stilen.


I harmoni med en pute jeg laget av et gammelt bilpledd.
Mønsteret og fargene taler om tidlig sekstitall.
Passer til de skitne gulgrønne tonene i emaljefatet
og den elegante skrivebordslampen.



FLERE PUTER


I det koselige kjøkkenet er benken fylt av puter.
Disse to laget jeg av gamle fløyel- og brokaderester funnet på loppis.
Kjølige grønne og hvite nyanser.


Mønstermix



På gjestesengen ligger lappeteppet i grått og blått.
Igjen er fløyelsgardiner fra loppis utgangspunktet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin