Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

lørdag 2. mars 2013

Paisley & striper


Uante mengder ligger klare til  å redesignes her hos meg!
Jeg må bare ta ett og ett prosjekt etter tur.

...og denne gangen ble det 
PAISLEY & STRIPER!



Liker godt denne miksen av farger og mønster. 
De faller liksom på plass sammen.


Utgangspunktet denne gangen var;
Svigermor Thordnys skjørt 
i tynn, tettvevd og tungtfallende viskose.
Sannsynligvis fra 80-tallet.

OG

En tunika kjøpt for bare noen få år siden. 
Kombinasjonen av dyr prislapp og veldig lite brukt, 
ga meg dårlig samvittighet.

Jeg bare ELSKER paisley-mønsteret 
og hadde derfor ikke hjerte til å sende det til loppemarkedet.

Nå har de sammen fått en ny sjanse som skjortekjole!
Mønsteret er fra Burda Style 3/12, modell 133.

Foto:
Portrett: Victoria hos Model Day Studio, Oslo.
Ellers: ego med min Iphone!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin