Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

mandag 15. april 2013

DOLCE GABBANA HERMET ETTER MEG!


Et gammelt falmet broderi fra loppemarked,
VELKOMMEN TIL MEG!




Denne vesken laget jeg for minst 5 år siden, så jeg kom først!

2012 lanserte Dolce Gabbana sin versjon over samme tema:

Jeg skvatt nesten da jeg så Dolce Gabbanas vesker spankulere forbi!

Tilbake til virkeligheten:
Min veske tar utgangspunkt i et gammelt broderi funnet på loppemarked.
Nydelige farger, men sikkert kassert av forrige eier, 
da fargene "blødde" litt ved vask.

Stivet opp med spisebrikker i plast, 
kantet med fløyels-bånd 
og med sider og bunn laget i hakking.
Hakking er en teknikk som egner seg til vesker, 
det blir nesten ikke elastisk, så veskene holder fint på fasongen.
Et lite smykke dingler fra enden av glidelåsen, 
laget av gamle knapper og perlerester!

En annen (viktig) detalj er de gamle kåpeknappene i gull 
som er sydd fast under veska.

 Alle eksklusive designervesker har metallknotter under for å beskytte bunnen.

Vesken gir fra seg et moteriktig lite
" klikk"
 hver gang jeg setter den fra meg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin