Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

onsdag 31. juli 2013

KU PÅ NYE VEIER #2

Her kommer mer fra min produktive sommer!

Golvteppet av argentinsk ku har ligget stille i over ett år,
 men nå fikk jeg laget noen flere flotte vesker!

En beholder jeg selv,
 noen er allerede solgt,
 og resten blir lagt ut for salg 
så snart de er helt ferdige...

Nå vil jeg først og fremst vise dere DEN lekreste veska!
 Den har hengt på min skulder fra den dagen den var ferdig.



vakker - brun - praktisk - romslig


ku forside - semsket skinn/ku bakside - bærehank for skulder - dekorativ hekling



Den første store veska ble solgt med en gang!
En kollega er den (forhåpentlig) lykkelige eieren der!



Bakside og hanker av Ståle sin gamle sorte skinnjakke!


Denne clutchen kjøpte min kjære nabo!


...og dette var veska jeg lagde til meg selv ifjor!


Detalj
 ku - lær - hekling - knapper

Her kan du lese om de andre veskene jeg har laget av kuskinnet:

og

Når jeg har gjort ferdig de siste tre veskene, 
er hele skinnet oppbrukt,
og jeg må lete etter en ny ku...

MØ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin