Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 9. juli 2013

Rosa-lilla sukkertøy!

Var på shopping her om dagen og fant en nydelig lingenser i en fantastisk lilla-nyanse.
Stod der i prøverommet og kjente at dette var en farge som også ventet på meg hjemme.
Kjøpte genseren og dro hjem for å grave...

Jovisst; en rosemønstret linduk i den heftigste rosa og lilla!
Ligget til modning i et par år.
Funnet på loppemarkedet her på Skedsmokorset.


 Litt perlegarn fra Mamma og Bestemor i de riktige nyansene hadde jeg også, 
så da var det bare å sette igang
 og lage et antrekk hvor jeg kombinerer alt dette!
 Strammer opp rosene og alt det sukkertøyfargede rosa og lilla 
med et enkelt stripebroderi. 
Ser nesen ut som et bånd!

 Snart ferdig!



1 kommentar:

  1. Herlig fargekombinasjon. Gleder meg til å se det ferdige resultatet : )

    Happy sewing!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin