Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

mandag 22. desember 2014

5. episode: At det går an å bli så stressa!

(Beklager sen posting, men julestria tok meg...)

Nå skjønner jeg hvordan de andre har hatt det i episode etter episode.
 Å være i det stresset var helt grusomt!
Enn å dumme seg så totalt ut!

Men first thing first!

Semifinale og bare fire igjen, 
Solveig, Anne, Walter og meg!
 Hvilken gjeng!
 Etter nesten to uker sammen, rakk vi å bli ganske godt kjent.
 Dyktige, strålende flotte folk, med store varme hjerter og rasende flinke til å sy!

Men fire skulle bli til tre, og ingen hadde lyst til på den sure 4.plassen...

For noen utfordringer!
Silke på full skrå, stillongs på hodet og herreskjorter.
...den herreskjorta...
Silke-charmeusen!
Jungel-turban-undikken min.
 Og til slutt den helsikes skjorta!
(beklager banning i beste sendetid!)

Var så sikker på at jeg skulle ryke ut etter alle tabbene den dagen, 
men det holdt heldigvis til finaleplass!
 Hatteparade!

FINALE I KVELD: 22.12 KL 19.45
NRK 1



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin