Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 10. mars 2015

Vi skaper høststemning i mars...

En ny etappe i "prosjekt redesignbok" er tilbakelagt.
Fotografering av høstkapitlet foregikk i koselige omgivelser 
på Åpent Bakeri/Lofthus Pizza på Sandaker i Oslo. 
En regntung mandagskveld i mars, skapte vi koselig høststemning.
Her er noen bakom-bilder og en liten smugtitt, 
for å lade stemningen...

Maren, Marie, Ragnhild og Turid
Fire av de flotteste jeg vet om stilte sporty opp. 
Smilende trygge damer, med bøttevis av utstråling!
Guro og Ronny lager magisk stemning!
Tankefull Ragnhild mens lysmåleren studeres
Brede smil selv om det ble litt venting
Mor og datter


Magisk!

 Foto: Guro Skjelderup

Takk til alle snille og rause hjelpere!

2 kommentarer:

  1. Så flotte klær, damer og omgivelser! :)
    Det ser spennende ut dette og jeg gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet!
    Hilsen Mona Iren

    SvarSlett
  2. Ser så fint ut Kristin! Bra jobba! Hilsen Anne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin