Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

torsdag 23. april 2015

En øvelse i å være litt vill og gal...

Her kommer et lite redesignprosjekt jeg gjorde i høst, men ikke fått postet før nå.
Jeg lærte masse av å være med på Det store symesterskapet! 
Og det som sitter sterkest i, 
og som er noe jeg må øve meg på; 
å slippe meg løs!
 Være litt gæer'n,
 litt sånn Walter, som det heter på symesterskap-sjargong. 
Så dette er en øvelse i å "GO WALTER"
Glidelåser på kryss og tvers, litt nagler her og der...
Kjempegøy!























Utgangspunktet er en litt kjedelig bestefarsgenser i 100% ull,
 finstrikk i klassisk Far Isle-mønster.
Tilbehøret er fra Stoff&Stil; glidelåser, nagler og metallisk stoff.
Bolen ble snudd opp ned og ble miniskjørt med omslagseffekt. 
Glidelås ble festet langs den skrå linjen, kun til pynt!

Ermene ble til en liten bolero. 
Jeg sprettet opp ermesømmen så langt ned at ermet også dekket ryggen. 
Kantet med litt stoff og en metallglidelås. 
Av restene fra øverst på bolen laget jeg en kant nederst på boleroen. 
Naglene pryder skuldrene.
Takk, Walter, jeg skal fortsette å øve meg på å være både crazy, vill og gæer'n!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Công ty vận chuyển hàng nước ngoài FadoExpress hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi đài loan và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin