Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

torsdag 9. juli 2015

SOL KOM HIT!

Etter en bloggfattig vår, er jeg nå klar for en solfylt sommer.
 Dessverre lar den visst vente på seg...
Gråværet er fint å sitte inne og sy sommertøy i!
I tiden fremover skal dere få se hva jeg har puslet med...

I dag var det endelig litt sol, 
og vakre Malin stilte opp som modell!


Skjørtet er et hvitt A-formet linskjørt 
jeg fant på loppemarkedet til Skedsmo skolekorps i vår. 
Ypperlig utgangspunkt for dekor!


Etter en liten leterunde 
blant alle stoffer, bånd og loppefunn,
 falt valget på skinnende 
solgult!

Dette brukte jeg:
-gamle skråbånd og kroklisser
 jeg har hatt med meg siden 80-tallet 
- et par nydelige grytekluter.

Rundt og rundt langs nederkanten 
og smukke runde lommer ble det! 


UT I SOLA!





 Redesign trenger ikke å være komplisert eller tidkrevende.
 Dette skjørtet fikset jeg på mindre enn en time. 
Både båndene og gryteklutene er sydd på med symaskin. 
Kjapt og greit!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin